Sunday, January 15, 2012

dugaan untuk si kecil :(


tidak ku sampai hati melihat kesakitan si kecil ini. kesian dia.
ini anak buah saya. anak kepada kakak saya. cucu pertama mak bapak saya.
hari tu dia sakit. dia sakit time aku kat kampus and study week, time dia sakit aku tak pergi tengok pon. sorry hafiz :( can't make it.

kecil2 lagi dah kena sakit macam ni, aku pon tak penah sakit macam dia.
mula2 dia kena masuk wad sebab demam denggi. lepas tu dia sihat dah, nak keluar hospital, dia kena appendicitis. appendix la.

banyak betul dugaan untuk si kecil ni, tak tahan air mata bila tengok dia sakit macam tu. tak apa Allah sayang hafiz sebab tu bagi banyak2 dugaan. :) hafiz kan kuat macam ultraman, eh lagi kuat dari ultrman batman semua la, mesti boleh tahan. sekarang hafiz dah sihat! kuat dah! dah boleh main game! dah boleh main angry bird!

pejam celik pejam celik tidur tak sedar2, bila dah sedar hafiz dah besar dah rupa nya! hihi. hafiz dah 5 tahun this year! patut nya masuk tadika dah sekarang, tapi masuk lambat sikit sebab tak sihat sepenuhnya lagi.

eh lupa, Hafiz ada adik, nama dia Nabil. diorang ni dah macam kembar, sentiasa pakai baju sama, sentiasa bersama, tiada siapa boleh pisahkan dorang, bergaduh tetap bergaduh. adik beradik kalau bergaduh macam mana pon air yang dicincang takkan putus. hehhe.

inilah dorang! comel kannnnn :))


No comments: